ZWROTY
Każdy zakupiony w naszym Sklepie produkt można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny, jeżeli nie posiada on żadnych znamion noszenia ani uszkodzeń mechanicznych. W tym celu należy odesłać zakupiony produkt na adres:
Gavran Sp. z o.o.
ul. Janowskiego 4
25-550 Kielce
W przypadku odstąpienia od umowy, zostają zwrócone wszelkie koszty zakupu. Klient ponosi jedynie koszty odesłania towaru do Sklepu. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie do 14 dni roboczych. Jeśli zakup został dokonany przez zwykły przelew bądź przez Przelewy24 środki zostaną zwrócone tą samą drogą. W przypadku zakupów za pobraniem, prosimy o podanie numeru konta do zwrotu.
Załącznik nr 1 - Formularz Zwrotu. POBIERZ
Uwaga, nie wymagamy wypełniania formularza zwrotu w formie pisemnej - wystarczy krótka informacja, w dowolnej formie, dołączona do paczki.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty były wolne od wad oraz dotarły do Państwa w idealnym stanie. W przypadku stwierdzenia wady produkcyjnej, istnieje możliwość zareklamowania zakupionego produktu.
W razie zastrzeżeń co do stanu przesyłki lub obaw związanych z jej kompletnością, Kupujący jest uprawniony do odmowy jej odbioru bądź odebrania jej w obecności doręczyciela za protokolarnym sprawdzeniem zgodności stanu wyrobu z załączonym dokumentem (faktura, lub paragon). Niedokonanie tych czynności jest równoznaczne z odbiorem wyrobu bez zastrzeżeń. Reklamacje należy składać pod adresem mailowym sklep@outsale.pl, dzwoniąc pod numer Biura Obsługi Sklepu 41 241-20-41 lub poprzez wysłanie reklamacji w formie pisemnej na adres pocztowy Sklepu. Do zgłoszenia reklamacyjnego niezbędne jest podanie numeru zamówienia, numeru produktu oraz danych Kupującego. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu reklamowanego produktu do Sklepu, przed upływem tego czasu Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej jej rozpatrzenia.
Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na towar wolny od wad, a w przypadku braku takiej możliwości zostaną zwrócone koszty związane z jego zakupem i odesłaniem go do sklepu.
Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
Gavran Sp. z o.o.
ul. Janowskiego 4
25-550 Kielce
Zwrot środków pieniężnych dokonywany jest w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji na wskazane przez Klienta konto.
Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Sklepu.
Uwaga: Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Kupującego.
Załącznik nr 2 - Formularz Reklamacyjny. POBIERZ